FANDOM

(...) Przywieźliśmy kumpla!
— O Jeku Czternastym.
Ręce i twarz Vaash Ti są czerwone. Wokół oczu ma wytatuowane (a może raczej nadrukowane ;D) białe prążki. Nosi różową koszulkę. Trzeba wspomnieć, iż w każdym z filmów jest inaczej ubrana.W Padawańskim widmie ma krótkie nogi, a w The Yoda Chronicles długie. Jej najleprzymi przyjaciółmi są Bobby i Bene.

Biografia

Złowieszczy Klon

W Odcinku podziwia  razem z innymi padawanami wyczyny Anakina. Później, kiedy Yoda udał się na misje ratunkową Obi-Wana Kenobiego, ze swoimi przyjaciółmi została pod opieką Threepio. W tym samym czasie do świątyni włamał się Generał Grievous. Bez przeszkód porwał padawanom ich Miecze. Oni się jednak nie poddali. Z inicjatywy naszego Neutolanina Rako ruszyli do walki przeciwko cyborgowi. Niestety ten im zwiał.

Następnie Ashla i przyjaciele udali się do PałacuJabby, gdzie odzyskali miecze, niestety bez krzyształów Kaiburr. Sposobem udało im się uciec. Wracając do domu zatrzymali sie na Kamino, gdzie wysadzili bazę Separatystów. Potem wrócili do Świątyni w sam raz na ceremonię medalową (naklejkową XD).

Groźba Sithów

Pod nieobecność Mistrza Yody nasi młodzi Jedi zostali pod opieką Anakina. Razem z nim udali sie na planetę Hoth. To na niej właśnie odnaleźli Jeka Czternastego. Ashla była zakochana w jego wyczynach. Gdy wracali do światyni, ich autokar został wysadzony przez Malevolence. Z inicjatywy Anakina jednak  udało im sie wrócić na Couroscant. 

Atak Jedi

W Ataku Jedi uczestniczyła w Bitwie o Geonosis. Potem, po powrocie do Senatu, postanowiono ruszyć, by pokonać sithów na Mustafarze. Padawani stoczyli pojedynek ze Złodawanami. Misja zakończyłą sie  sukcesem.

Ucieczka ze Świątyni Jedi

Nasza mała togrutnka z padawanami pomagali mistrzowi Yodzie i Kenobiemu ukraść Holokrony ze Świątyni. Padawani razem z Jekiem i Rustym wykonali tę misję. Sukces!

Ciekawostki

  • W Padawańskim widmie na jej koszulce zamiast imienia Vaash Ti widnieje napis Ashla.
  • Jej wystąp w Upadku Imperium, jako jednej z fanek Vadera nie jest potwierdzomy.
  • Zdubbingowały ją Agnieszka Kudelska i Dorota Furtakowa.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki