FANDOM

Mało charakterystyczny? Człowieku...
— Do Obi-Wana, Ucieczka ze Świątyni Jedi
 Mało wiemy o naszym dzielnym bohaterze, prócz tego, że był na roku z Obi-Wanen, a na Jedi szkolił go Yoda. Podczas Bitwy o Kasshyyyk przeżył rozkaz 66. Wiadomo jednak, że w roku 19 BBY pomagał ocalałym jedi i Rebelii w wydostaniu Holokronów ze świątyni Jedi. Operacja zakończyła się sukcesem.

Biografia

Imaget
Imageaiaiaj
Poniższy fragment może być sprzeczny z produkcjami LEGO Star Wars.

Bitwa o Kashyyyk

Nogata, w roku 19 BBY został najprawdopodobniej wysłany, by razem z Yodą wspomóc Wookiee w walce z bojowymi robotami Separatystów. Niestety w czasie walki Klony Tropiciele otrzymały rozkaz 66, mający na celu wyeliminowanie wszystkich Jedi. Rustemu jednak udało się ewakuować. Zamieszkał na tej leśnej planecie, posługując się Pojazdem Klonów z Kashyyyk.

Misja w Świątyni Jedi

Kiedy się okazało, że holokrony Jedi zostały w Świątyni, Yoda i Obi-Wan Kenobi postanowili wezwać wszystkie możliwe jednostki by pomoc w misji. Prócz Padawanów, Jeka Czternastego i Senatora Organy przybył również Nogata. Niestety nikt nie pamiętał jego osoby, przez co był pardzo zbulwersowany.

Dalsze losy

Dalsze losy Rustego nie są znane. Być może zamieszkał z Jekiem na Naboo, albo dalej został na Kashyyyk. Mogł również włóczyć się z Padawanami po całej galaktyce ...

Ciekawstki

75051a`

Zwiadowca Jedi

Holokron Zobacz grafiki związane z artykułem: Noga-ta.
  • Rusty pojawi się w Sierpniu 2014 w zestawie LEGO Star Wars - 75051 - Jedi Scout Fighter.
  • Nie wiadomo dlaczego figurka Noga-ta posiada zielony, a nie niebieski Miecz Świetlny.
  • Rust to po angielsku rdza, natomiast słowo Rusty znaczy zardzewiały albo ośniedziały.
  • Na opakowaniu zestawu, pod zdjęciem figurki, zamiast Noga-ta widnieje napis Ihtiański Mistrz Jedi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki