FANDOM

75018
75018
Statek Sitha Jeka 14
Liczba elementów 550szt.
Figurki Jek 14, Separatystyczny Łowca, Żołnierz ze Specjalnej Jednostki Republiki, R4-GQ
Cena 329,99zł.
Wiek 8-14 lat (3+)
Data wydania sierpień 2013
Kategoria Zestawy LEGO
75018 to zestaw klocków LEGO wzorowany na Kronikach Yody. Zotał wydany w sierpniu 2013 roku i zawierał 550 elementów. Jest pierwszym zestawm przedstawiającym wydarzenia z Kronik Yody. 

Opis z LEGO.com

Rusz w pościg za zbuntowanym klonem Jekiem-14™, który ucieka w niesamowitym niewykrywalnym gwiezdnym myśliwcu z chowanym podwoziem, otwieranym kokpitem mieszczącym minifigurkę, składanymi płatami, działkiem blasterowym poruszającym się w pionie i poziomie, droidem astromechanicznym R4-G0™, lukiem transportowym z holokronem i 2 wystrzeliwanymi rakietami. Czy Jek-14 zdoła umknąć separatystycznemu łowcy nagród i żołnierzowi-klonowi z sił specjalnych Republiki? A może jest wystarczająco silny, by stanąć z nimi do walki? Zestaw zawiera droida astromechanicznego R4-G0 i 3 minifigurki wraz z bronią: Jeka-14, separatystycznego łowcę nagród i żołnierza-klona z sił specjalnych.

Ciekawostki

  • Zestaw opiera się bardziej na miniserialu internetowym, ponieważ zawarte w nim figurki Sepatarystycznego Łowcy i Specjalnego Klona spotkały się z Jekiem właśnie w nim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki