FANDOM

Ta strona wymaga uzupełnienia zawartości. Jeśli dysponujesz odpowiednią wiedzą, postaraj się ją poszerzyć. W tym artykule należy: napisać streszczenie w oparciu o przebieg fabuły, dodać listę zawartości i obsadę.

Złowieszczy klon (oryginalnie The Phantom Clone) to pierwszy odcinek serialu animowanego LEGO Star Wars: Kroniki Yody wytwórni WIL FILM emitowanego na stacji telewizyjnej Cartoon Network. Jego światowa premiera nastąpiła 29 maja 2013, a w Polsce odcinek wyemitowano 22 września tego samego roku[2]. Za dubbing odpowiedzialne było Studio Sonica[1].

Opis

Grievous zwabia Yodę z dala od świątyni Jedi i kradnie miecze świetlne padawanów. Hrabia Dooku planuje użyć kryształów ze środka mieczy świetlnych do stworzenia klona Sithów. Powstrzymanie niecnego planu Dooku leży w rękach Yody i jego padawanów, jednak może być już za późno…[2]

Napisy początkowe

Dawno, dawno temu w odległej galaktyce....
LEGO Star Wars: Kroniki Yody
Odcinek 1: Złowieszczy klon
Jest to czas terroru i przemocy. Wojna sieje spustoszenie i nic nie zapowiada jej końca.
Sithowie dowodzeni przez złowieszczego DARTHA SIDIOUSA i jego poplecznika, HRABIEGO DOOKU stworzyli plan, który może doprowadzić do upadku Republiki.
Tymczasem, w skarbcu holokronów świątyni Jedi mistrz Yoda udziela lekcji swoim najmłodszym padawanom nie wiedząc, jakie niebezpieczeństwo na nich czyha.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Lego Star Wars: Kroniki Yody w Dubbingpedii
  2. 2,0 2,1 2,2 Premiera „Kronik Yody: Złowieszczego klona” w Bastionie Polskich Fanów Star Wars

Więcej z Fandomu

Losowa wiki