FANDOM

Ma brązowe włosy, piegi, tan tan szaty i spodnie. W The Yoda Chronicles jest najmłodszym z padawanów Yody.

Biografia

Poniższy fragment pochodzi z Padawańskiego widma.

Padawańskie widmo

W filmie Lego  Padawańskie widmo Bobby jest najmłodszym padawanem. Wszystko fotografuje swoim aparatem. Płacze, gdy traci go w jamie potwora. Jest odważny.

Złowieszczy Klon

Możemy go spodkać już na początku Złowieszczego Klona. Podziwia wtedy razem z innymi padawami wyczynyAnakina. Później, kiedy Yoda udał się na misja ratunkowąObi-Wana Kenobiego, Bob został pod opieką Threepio. W tym samym czasie do świątyni włamał się Generał Grievous. Bez przeszkód porwał padawanom ich Miecze. Oni się jednak nie poddali. Z inicjatywy Neutolanina Rako ruszyli do walkie przeciwko cyborgoowi. Niestety ten im zwiał. 

Następnie Bob i przyjaciele udali się do PałacuJabby, gdzie odzystaki miecze, niestety bez krzyształów Kaiburr. Sposobem udało im się uciec. Wracając do domu zatrzymali sie na Kamino, gdzie wysadzili bazę Separatystów. Rako powrócił do Świątyni w sam raz na ceremonię medalową (naklejkową XD).

Groźba Sithów

Pod nieobecność Mistrza Yody nasi młodzi Jedi zostali pod opieką Anakina. Razem z nim udali sie na planetę Hoth. To na niej właśnie odnaleźli Jeka Czternastego . Gdy wracalido światyni, ich autokar został wysadzonyrz przez Malevolence. Z inicjatywy Anakina jednak  udało im sie wrócić na Coroscant. 

Atak Jedi

W Ataku Jedi Bobby uczestniczył w Bitwie o Geonosis. Potem, po powrocie do Senatu, postanowiono ruszyć, by pokonać sithów na Mustafarze. Padawani stoczył pojedynek ze Złodawanami. Misja zakończyłą sie  sukcesem,

Ucieczka ze Świątyni Jedi

Bob z padawanami pomagali mistrzowie Yodzie i Kenobiemu ukraść Holokrony ze Świątyni. Padawani razem z Jekiem i Rustym wykonali tę misję. Rako stoczył walkę ze swoim dawnym przyjacielem - Robotem podającym Holokrony. Ich misja zakończyła się sukcesem - w tym również ucieczką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki